ОБЧИСЛЕННЯ ЕНЕРГОЕКВІВАЛЕНТНОЇ ШВИДКОСТІ (EES) ЗА ІНСТРУМЕНТАРІЄМ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ШВИДКОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ПІД ЧАС ЗІТКНЕННЯ З УРАХУВАННЯМ ЇХ ДЕФОРМАЦІЇ ТА РУЙНУВАННЯ

Автор(и)

  • Євгеній Богданович Бульбака

Ключові слова:

транспортний засіб, зіткнення, реконструкція, енергія деформацій, оцінка, EES, енергоеквівалентна швидкість, обчислення.

Анотація

У статті розглядається метод обчислення енергоеквівалентної швидкості (EES) як одного з центральних контрольних параметрів під час реконструкції і моделюванні зіткнення, з використанням підходу щодо оцінки енергії деформацій, описаного в методиці визначення швидкості транспортних засобів під час зіткнення з урахуванням їх деформації та руйнування [Київський НДІСЕ, 2012; 10.1.01] [1].

Посилання

Методика визначення швидкості руху транспортних засобів під час зіткнення з урахуванням їх деформування та руйнування (код 10.1.01). Київ : Київський науково-дослідний інститут судових експертиз, 2012.

Бульбака Є. Звіт про науково-дослідну роботу IV.1.1-2019/3 «Розробка методики експертного дослідження окремих типових завдань з реконструкції обставин ДТП з використанням сучасного спеціального комп’ютерного програмного забезпечення». Одеса : Одеський науково-дослідний інститут судових експертиз, 2022.

Wach W., Moser A. Simulation of Vehicle Accidents using PC-Crash. Kindle ed. Linz : Dr. Steffan Datentechnik GmbH, 2012. 968 p. URL: https://www.amazon.com/Simulation-Vehicle- Accidents-using-PC-Crash-ebook/dp/B009VJC5AO/

EES Catalogue / by G. Melegh. URL: https://ees-catalog.com

Zeidler F., Schreier H.-H., Stadelmann R. Accident Research and Accident Reconstruction by the EES-Accident Reconstruction Method. SAE Technical Paper. 1985. DOI: 10.4271/850256. URL: https://saemobilus.sae.org/content/850256/

Danner M., Halm J. Technische Analyse von Verkehrsunfällen. Pfäffikon : Eurotax (International) AG, 1994. 570 S.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-24

Номер

Розділ

Статті